Pomoć

Najčešća pitanja

Da li je moja narudžba prošla?

• Ako niste sigurni je li vaša narudžba prošla, ili želite provjeriti da li je sve u redu s njom, provjerite svoj inbox za potvrdni e-mail. Ako ste registrirani kupac, onda se možete prijaviti na webshop, a zatim kliknite na „Moj račun“ te na popis vaših narudžbi.
• Provjerite da li ste dobili mail koji se slučajno nalazi u spam/trash pretincu vašeg maila.

Kako mogu znati da li je proizvod na skladištu?

• Nemoguće je imati sve proizvode koje imamo u ponudi na interent trgovini na skladištu. Ukoliko se dogodi da naručeni proizod nije na skladištu, obavijestiti ćemo vas o tome i javiti vam kada će biti dostupan, a vi također možete promijeniti ili otkazati narudžbu.

Jesu li proizvodi na vašoj web stranici novi ili rabljeni?

• Svi proizvodi na našoj web stranici koje prodajemo su novi. Alat koji se nalazi u sekciji „Najam alata“ nije novi, ali taj alat nije niti na prodaju.

Može li se naručeni proizvod vratiti?

• Ako niste u potpunosti zadovoljni s kupnjom, možete ga vratiti.

Je li sigurno naručiti preko vaše web stranice?

• Naša web stranica koristi 256-bitnu SSL enkripcije. To SSL (Secure server software) je industrijski standard i među najboljim softverom danas dostupni za sigurnu commerce transakcija. Šifrira sve vaše osobne podatke, uključujući broj kreditne kartice, ime, adresu i, tako da se ne može pročitati kako je informacija putuje preko Interneta.

Copyright © 2024 Verma d.o.o. Sva prava pridržana.