POVRAT I ZAMJENA ROBE

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača imate pravo da proizvod kojim niste zadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

NEODGOVARAJUĆA ILI OŠTEĆENA ROBA

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da je dostavljena roba neodgovarajuća ili oštećena.

Uvjeti za ostvarenje prava na povrat robe

  1. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja te nas o tome odmah obavijestiti.
  2. Ukoliko kupac ispostavi da je dostavljena roba neodgovarajuća od naručene robe dužan je u roku 48 sati od primitka o tome pismeno nas obavijestiti putem e-pošte: verma@verma.hr ili poslati fax na broj +385 01 33 11 652
  3. Poslati popunjen obrazac za povrat ili zamjenu robe

Ukoliko se utvrdi da je uistinu isporučena neodgovarajuća ili oštećena roba, u dogovoru s kupcem ćemo u najkraćem mogućem roku izvršiti zamjenu naručene robe ili povrat novca. U prilogu mora biti priložena kopija računa. Neodgovarajući proizvodi, koje kupac vraća na zamjenu, moraju biti neupotrebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Za povrat robe koja nepravilno funkcionira zbog greške proizvođača vrijedi pravilnik o Jamstvenom roku proizvoda.

Jedini trošak kojim Vas se tereti je neposredni trošak povrata proizvoda te mogućnosti da se paket ponovno pošalje vama. Troškove povrata snosite u visini odabrane dostavne službe.


ZAMJENA POGREŠNO NARUČENIH PROIZVODA

Ukoliko je kupac pogrešno naručio artikle, ima pravo na zamjenu.

Uvjeti za ostvarenje zamjene naručene robe

  1. Kupac je dužan u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 24 sata nakon primitka naručene robe obavijestiti nas da želi zamijeniti naručenu robu i to pismeno putem e-pošte na verma@verma.hr ili poslati fax na broj+385 01 33 11 652
  2. Poslati popunjen obrazac za povrat ili zamjenu robe

Postupak zamjene

  • Neodgovarajući proizvodi, koje kupac vraća na zamjenu, moraju biti neupotrijebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Roba se može zamijeniti na način da kupac o svom trošku pošalje nazad naručenu robu na adresu: VERMA d.o.o. Pere Devčića 23, 10290 Zaprešić
  • Kupac je obavezan napraviti novu narudžbu željenog artikla te kada Verma zaprimi novu narudžbu i zaprimi vraćenu pogrešno naručenu robu šalje naručeni artikl.

Razlika novca i trošak dostave

  • Kupac snosi troškove dostave za povrat robe i za primitak nove robe.
  • Ukoliko nova naručena roba bude većeg iznosa nego roba koja se vraća, tada je kupac dužan uplatiti razliku. Ta razlika može nastati ukoliko kupljeni proizvod više nije na akciji.
  • Ukoliko nova naručena roba bude manjeg iznosa od robe koja se vraća, tada ćemo Vam uplatiti razliku sredstava na tekući račun. Ta razlika može nastati ukoliko je proizvodu snižena cijena ili se nalazi na akciji.
Copyright © 2024 Verma d.o.o. Sva prava pridržana.